czwartek, 4 lipca 2013

urodzinki♥

Czesc wam!
Co tam u was? Przepraszam, ze tak dlugo zajelo mi zebranie sie do napisania czegokolwiek. Jak na razie, to w dalszym ciagu brakuje mi czasu choc pomysly na posty sa. Wydaje mi sie, ze od przyszlego tygodnia bede juz w stanie pisac do was w miare regularnie.
Dzisiaj sa moje urodzinki, wiec tez nie mam czasu na rozlegly post, wiec postanowilam zrobic go bardziej informacyjnie niz tematycznie.

Przez te kilka dni mojej nieobecnosci nic nie wydarzylo sie ciekawego. Koniec roku, sprawy związane z przyszłą szkola, odpoczynek po 10 miesiącach nauki. Teraz szykuje mi sie remont, na szczescie komputer bede miala podlaczony :)
Za kilka tygodni, prawdopodobnie pod koniec lipca wyjezdzam na 2 tygodnie, ale nie martwcie sie - posty sie pojawi.

środa, 26 czerwca 2013

Złoty zegarek - EdiBazzar

Cześć Wam :)
Co u Was? Im bliżej wakacji tym bardziej jestem leniwa, co widać. Pogoda nie dopisuje, od dwóch dni pada i nie przestaje. Czuję się jak jesienią, gdzie ta smutna pogoda wysysa całą energię.
Tak, jak poinformowałam poprzednio przyszedł do mnie zegarek w kolorze złota.
Zapłaciłam za niego około trzydzieści złotych, nie jest to zbyt duży wydatek zwłaszcza na zegarek. Myślę natomiast, że jest to świetny dodatek do wszelakiej stylizacji. Zarówno eleganckiej jak i tej codziennej.



A wy, co o nim myślicie? 
Agatha.

piątek, 21 czerwca 2013

hot C;

Cześć Wam :)
Co u Was? Ja jestem wykończona. Wczorajszy bal wypompował ze mnie całą energię i siłę. Mimo to był świetny. Nieźle namęczyliśmy się w środę i przed samym balem ze strojeniem sali, ale dzięki temu wszystko miało swój klimat. Było świetnie!
Dzisiaj nie poszłam do szkoły, ale za to przyszły wyniki z testów -,- Dokładnych z różnych przedmiotów nie znam, ale wiem, że jestem w szóstce tych, którzy najlepiej napisali. Gorzej jak będę 6 na 6 ;P Co w moim wypadku może się zdarzyć.
Dzisiaj ponownie, tak jak wczoraj jest mega gorąco, chociaż wieje. Przydałoby mi się poopalać, ale nie lubię leżeć bezczynnie na leżaku :c


Właśnie doszedł do mnie zegarek z EdiBazzar, który pokażę wam w następnym poście.
Macie jakieś pomysły na post tematyczny ? :)

Agatha.

wtorek, 18 czerwca 2013

i don't have time :C

Cześć Wam :)
Co u Was słychać? Wiem, że zawodzę komentarzami, postami i ogólną obecnością na blogu. Niestety trzecia gimnazjum ciągnie za sobą (zwłaszcza na koniec roku) szereg trudności i zajęć, które powiedzmy szczerze ograniczają. Niby oceny są wystawione, ale w szkole nadal wielka bieganina. W czwartek mamy bal gimnazjalny, więc wszelkie sprawy organizacyjne i te ze strojeniem sali są teraz głównym problemem, bo ciągle jest "coś". Jakby tego było mało kulejemy z tańcem poloneza, jestem załamana tym jak to wyjdzie, bo oczywiście czasu na próby nie ma, a tańczyliśmy tylko na lekcjach w-fu.
Na dodatek dzisiaj byłam u lekarza w Szczecinie- cały dzień zmarnowany. Jedynym pozytywnym elementem dzisiejszego dnia były wyniki egzaminy do szkoły. PRZYJĘLI MNIE ! Jestem z siebie dumna, choć miałam nadzieję na wyższy wynik niż 66%, ale cóż za prosty ten test nie był.

Chciałabym wam dodać jakieś nowe, świeże zdjęcia- niestety takowych nie posiadam. Na szczęście jeszcze tydzień i koniec roku szkolnego. Już czuję to wstawanie o 10 godzinie ;3

A tak w ogóle kojarzy ktoś serial z MTV Ekipa z Newcastle? Dość kontrowersyjny i powiedzmy, że dla starszego grona. Powstał na podstawie Ekipy z New Jersey. Ostatnio zaczęłam oglądać Newcastle i przez to chodzę spać o 1 ;C A może ktoś z Was ogląda? Czy raczej unikacie tego typu programów?



Pamiętajcie o pytaniach, które możecie zadawać po lewej stronie ekranu :P

Agatha.

piątek, 14 czerwca 2013

niezapowiedziane nowości

Cześć ;3
Co u Was nowego? Zaliczyliście już wszystko? U mnie niestety fizyka pozostaje nienaruszona. Niestety brakło czasu, a mój nauczyciel jest taki, że... o.o No cóż, jeśli pani od niemieckiego nie zmieni zdania i wstawi mi piąteczkę z tego znienawidzonego przeze mnie języka to będzie paseek na koniec roku :) Przydałby się, bo to zawsze te 5 pkt. więcej.
Czy u was dzisiaj też tak wieje niesamowicie jak u mnie? To jest już nie do wytrzymania. Codziennie inna pogoda. Ciekawa jestem, czy chociaż na wakacje padać nie będzie.
Jak w tytule posta, mam kilka 'niezaplanowanych nowości', które nabyłam wczoraj w schwedt. Myślę, że wypad udany. Do tego dorzucę kilka wcześniej kupionych rzeczy, oceńcie sami :)

pierścionek- kik, torebka- pepco, eyeliner, puder- rossmann

bluzka- kik (w rzeczywistości ma kolor tak jak kieszonka)


top- kik
spodnie- kik
Do tego kupiłam kilka pierdółek, klejące karteczki, magnesy, pudełko na karteczki, ale stwierdziłam, że to mało interesujące dlatego ich tu nie ma.
Sorki, że po raz kolejny zmieniłam plan co do posta, bo miała się pojawić tutaj recenzja eyelinera i tuszu ;3

Lecę sprzątać w szafie i odłożyć nienoszone rzeczy, bo szafa pęka w szwach a połowy nie ubieram ;p
Zapraszam do zadawania pytań : ask ask

Agatha.

środa, 12 czerwca 2013

wciąż żyję...

Cześć Wam ;)
Wpadam na chwilkę, przypomnieć iż jeszcze istnieje. Kuleję z postami, ale cóż poradzić? Niestety szkoła poważnie mnie ogranicza, zwłaszcza teraz, kiedy zostały tylko dwa dni na poprawy. A ja muszę poprawić fizykę :C
Ten tydzień był straszny, ale udało mi się skończyć czytać książkę na angielski, więc liczę na celujący na świadectwie :)
Wczoraj miałam egzamin do szkoły, oczywiście wylosowałam numerek 13 - oby okazał się szczęśliwy!
W dodatku w niedzielę miałam bierzmowanie, więc widzicie ile się u mnie dzieję.
Niestety nawet teraz nie mam chwilki, aby wpaść na Wasze blogi, ale postaram się przygotować coś na piątek, być może recenzja pudru i eyelinera, bo udało mi się biegiem zakupić w Rossmanie :>

kilka fotek z soboty

A co u Was ciekawego?
Zapraszam na aska w razie pytań lub sugestii - KLIK KLIK

niedziela, 2 czerwca 2013

stylizacja - moro...

Cześć!
Jak Wam mija końcówka weekendu? Mam nadzieję, że lepiej niż mnie. Na dworze pada, a nawet powiem wam, że leje! A na dodatek mam troszkę szkolnych rzeczy, które jak zwykle odkładałam na 'jutro'. I teraz zostaje mi zrobić prezentację o Kaszubach na geografię oraz jakieś zadania na niemiecki ;o Nie mam siły.
Jak widać robię wszystko, by nie zacząć robić tej prezentacji i dlatego też jestem tutaj. Mam dla Was obiecaną stylizację z niedawno zakupionymi legginsami moro, które ostatnio robią niezłą furorę. Sama przyznam, że lubię ten wzór, bo kojarzy mi się z żołnierzami, więc było to miłe zaskoczenie, gdy nagle podbił ulice :)

Mam dla was jedną stylizację, którą najczęściej zdarza mi się komponować, jednakże z dwiema parami butów. Trampki i koturny. Choć częściej noszę te pierwsze ;p



+ ZBYT NIEUDANA WERSJA W KOTURNACH

t-shirt - sh
legginsy - nn
trampki/koturny - primark/czas na buty
czapka - allegro

Lecę zaczynać prezentację :P
Nie zapominajcie o zadawaniu pytań : nie gryzę - klik - a często mi się nudzi.
Agatha.

piątek, 31 maja 2013

my top 10 songs

Hej, hej :)
Co u Was słychać? Jak mija wam długi weekend? Mnie mijał by bardzo dobrze, ale od wtorku leżę chora :< Mimo to nie tracę zbyt wiele, bo pogoda jest okropna.10 minut słoneczka i nagle leje. A jaka pogoda u was? Mam nadzieję, że lepsza niż u mnie.
Tak jak mówiłam, wprowadzam w życie pierwszy punkt mojego planu a mianowicie moją comiesięczną listę 10 najczęściej słuchanych piosenek
Zapraszam do słuchania :)


I to by było na tyle :)
Znacie któreś piosenki? Lubicie, a może nie koniecznie?
Chętnie posłucham waszych opinii na ich temat :>

Zachęcam również do zadawania pytań KLIK KLIK

 Agatha.

wtorek, 28 maja 2013

plans, plans, plans...


Cześć Wam!

Co u Was? U mnie w zasadzie nic ciekawego, na pewno nic co by was w jakiś sposób zaciekawiło. Jak wspominałam w ostatnim poście poniedziałek i wtorek tego tygodnia miał być i BYŁ dla mnie katastrofą. Dwa sprawdziany, dwie kartkówki, poprawa sprawdzianu + prezentacja. Ale dałam radę :) Czuję, że z biologii poszło mi bardzo dobrze, jednakże z niemieckiego - już nie zbyt, ponieważ moja nauczycielka (rosjanka, ale zawsze spoko) podała inny zakres, niż ten który był na sprawdzianie. 

W dzisiejszym poście, tak jak sam tytuł mówi chciałabym się z wami podzielić moimi planami dotyczącymi bloga. Z racji, że zbliża się długi weekend wpadłam na kilka pomysłów, które mogłyby się pojawić oraz rozpocząć z dniem 30 czerwca. Jak wiecie, bądź nie w tym roku czeka mnie liceum i mieszkanie w internacie, więc nie wiem jak to będzie z postami, ale postaram się dać radę. Dlatego też chcę to wszystko poukładać wcześniej.

CO PLANUJĘ?
  • pokazać stylizację w tym tygodniu - w głównej roli legginsy moro,
  • wprowadzić co miesięczne zestawienie 10 kawałków, które najczęściej słuchałam w danym miesiącu,
  • stworzyć posty tematyczne m.in. moje top 10 w szafie, czy też wprowadzić recenzje filmów, kosmetyków...,
  • zmienić wygląd bloga,
  • poprawić kondycję bloga i poświęcić więcej czasu na wasze blogi,
  • dodawać częściej posty, o ile będę miała taką możliwość, 

Na tą chwilę wydaje mi się, że jest to wszystko choć za pewne nie, ale to są moje główne pomysły. Co o nich sądzicie? Chcielibyście coś dodać, zmienić, wykluczyć? Jestem otwarta na wszelkie propozycje :>

Zachęcam do zadawania pytań.
ASK ASK
Agatha.

piątek, 24 maja 2013

i need more time. definitely.

Cześć Wszystkim ! 
W końcu piątek, jak się cieszę. Ten tydzień był tak męczący a następny zapowiada się jeszcze gorzej mimo że tylko 2 dni do szkoły. W poniedziałek mam spr. z niemieckiego + dwie poprawy, na wtorek prezentacja, kartkówka i sprawdzian z angielskiego. W środę tylko 3 lekcje i jakieś biegi ;o
Tak, więc mimo wszystko trochę tego jest, ale pocieszające jest to, że przez udział we wczorajszym konkursie biologiczno-geograficznym będę miała 6 z biologii i geografii na koniec roku :)


Niestety zdjęć ani żadnego tematycznego postu na tą chwilę nie mam przygotowanego. Po prostu brakowało mi czasu. Z ledwością obejrzałam w tym tygodniu ostatni odcinek The Vampire Diaries, może ktoś ogląda ?
Postaram się przez weekend zaplanować coś ciekawego i dodać na dniach, chociaż nie obiecuję, 
bo sobotę mam już zaplanowaną.


A dzisiaj czeka mnie jeszcze spotkanie do bierzmowania o 18 -,- 
I chyba zacznę naukę na poniedziałek, a wy jakie macie plany na weekend ?



Mam nadzieję, że nie obrazicie się, jeśli wpadnę na wasze blogi wieczorkiem ;3
Agatha.

niedziela, 19 maja 2013

Powiew lata...



Cześć Wam :)
Dzisiaj pogoda jest niesamowita, bardzo ciepło coś około 27-8 stopni i cudne, bezchmurne niebo. W związku z tym mam dla Was wiosenny outfit, jednakże zdjęcia robione szybko i w domku, gdyż lecę zaraz na odpust, który bierzmowani (czyt. ja) organizują ;)

Połączyłam pasiaste, lecz ozdobione dodatkowym printem kwiatów legginsy ze zwykłym białym t-shirtem, aby całość nie była za pstrokata. Zwłaszcza że legginsy odgrywają tutaj główną rolę. Dodałam też pierścionek i naszyjnik w kolorze złota, który również pięknie się nosi w tym sezonie jak kwiaty. A do tego czarne balerinki z kokardką, które dodatkowo podkreślają dziewczęcość tej stylizacji.


Zachęcam do zadawania pytań i klikania 'lubię to!'  :)

Agatha.

czwartek, 16 maja 2013

Zakupy


Cześć Wam!

 Dzisiejszy dzień zaliczam do tych jak najbardziej pozytywnych. Z 5 lekcji mieliśmy tylko jedną, bo przez 3 godziny stroiliśmy salę na jutrzejsze święto szkoły, a na czwartej poszliśmy na dwór. Na historii był sprawdzian, co prawda nie przygotowywałam się do niego nie wiadomo jak solidnie, ale poszedł mi całkiem dobrze. Myślę, że dostanę 4 lub 5, zwłaszcza że dodatkowo na końcu można było dopisać własne zdanie na temat wybranego tematu z tego rozdziału. Napisałam coś tam o powstaniu listopadowym ;3

Wczorajszy dzień spędziłam bardzo aktywnie, lecz bardzo miło w towarzystwie mojej mamy. Pojechałyśmy do Szczecina złożyć papiery do mojej szkoły, do ortodonty po szynę, bo po zdjęciu stałego aparatu zęby zaczęły mi się znowu przesuwać +,+ dodatkowo po sukienkę i buty na bal. A także jakieś papierkowe sprawy. Nie obyło się bez zakupów. Zwłaszcza że jechałam z mamą :)



    
-> tył bluzki

















Nie mogłam jedynie znaleźć lordsów, które chwyciłyby mnie za serce. Znacie może jakieś sklepy internetowe? Sama nie mam cierpliwości do szukania. 
Teraz lecę odwiedzić Wasze blogi i przyszykować się na jutro :)

Agatha.

wtorek, 14 maja 2013

Ochrona i jedwab.

Hej :)
Na początku chciałabym podziękować i przeprosić. Podziękować za to, że wciąż ze mną jesteście i Wasza liczba obserwatorów jak i wejść wciąż rośnie! To bardzo motywujące, zwłaszcza, że w tym tygodniu nie poświęcam Wam aż tyle czasu, więc za to chciałabym przeprosić. Mam trochę bieganinę związaną z papierami do liceum, dodatkowo masa sprawdzianów i popraw w szkole. Toteż główny powód moich nieobecności.
Wczoraj jadąc do ortodonty wstąpiłam na małe zakupy. Nic nadzwyczajnego wypatrzyłam tylko spodnie z ćwiekami, których nie będę pokazywała teraz tylko w przyszłości w gotowej stylizacji. Również wstąpiliśmy do Natury, gdzie doskonale się odnajduję. Moje włosy są przesuszone i lekko pospalane mimo używania odżywek lub masek, więc trudno się regenerują. Dlatego też postanowiłam je lekko uwydatnić w miarę możliwości i mimo wszystko chronić przed dalszym prostowaniem.


Chętnie sięgnęłam po jedwabną kurację NATURA Silk. Spotkałam się z wieloma pozytywnymi opiniami na temat jedwabiu, co sprawiło, że bez wahania włożyłam produkt do koszyka w celu wypróbowania na moich włosach.
Wczoraj został on pierwszy raz użyty na wilgotnych włosach i muszę powiedzieć, że jestem zadowolona :) Włosy były miękkie i puszyste, aż chciało się je dotknąć. Tak, więc zapewne nie raz jeszcze trafii do mojego koszyka.









Co do tego produktu to zwróciłam się szczególnie w celach eksperymentalnych i głównie oparta o termo-ochronę. Na temat tego płynu prostującego przeczytałam dość długą listę negatywnych komentarzy, którzy skarżyli się iż produkt nie pomaga w prostowaniu tak, jak jest to napisane na buteleczce. No, ale czego możemy się spodziewać po preparacie, który kosztuje około 8-9zł? Nie jest to produkt z górnej półki, który zapewniłby faktycznie możliwość doskonałego prostowania i dodatkowo miał bardzo długi i trwały efekt.
Z mojej strony nie wydaję się być również najgorszy. Przed prostowaniem spryskałam włosy, dokładnie rozczesałam i zaczęłam prostować. Nie zrobiłam tego bardzo dokładnie, ponieważ czas mi na to nie pozwalał, ale pojawiły się zauważalne efekty chociażby w tym, że prostownica gładziej i bez przeszkód sunęła po pasmach włosów.



A wy używaliście któregoś preparatu ? Jakie są Wasze opinie na ich temat ?

Tymczasem zbieram się do komentowania, bo mam ostre zaległości ;)

Agatha.

niedziela, 12 maja 2013

galaxy

Cześć Wam :)
Wpadam dzisiaj do was  moimi nowymi pazurkami. Będące w zasadzie efektem wczorajszego, nudnego wieczora. Paznokcie pomalowałam, a na pewno próbowałam odtworzyć powszechnie znany motyw galaxy.
Wydaje mi się, że nie wyszły tak źle. W każdym bądź razie mi się podobają :)

I jak Wam się podobają ?


Agatha.

czwartek, 9 maja 2013

SORRY I'M HOT...

Hej, miałam dzisiaj nie pisać, ale doszła do mnie paczuszka, którą zamówiłam w niedzielę. Mianowicie bardzo modna ostatnimi czasy czapka beanie z napisem ;) Zasadniczo zamówiłam ją dla śmiechu, bo jej napis jest naprawdę powalający, zwłaszcza, że to czapka tak jakby dwustronna. Mam już mnóstwo pomysłów na stylizacje, strzeżcie się ! :) Z resztą zobaczycie sami.
Oprócz mojej z napisem "Sorry, I'm hot and you're not" mam chrapkę na jeszcze kilka, np. z napisem "Oh", czy "swag" a nawet z "bad hair day".
Przeglądając resztę przedmiotów sprzedającego natknęłam się na okulary za 2 zł, nie zastanawiając się dodałam do koszyka. 
Jeśli ktoś byłby zainteresowany tutaj macie link  >KLIK<>KLIK<

***


 

tył czapki ;3
da się to obrócić ? *.*

Dzisiejszy dzień bardzo nudny, padał deszcz, nie poszłam do szkoły, bo w sumie były tylko 4 lekcje, bo jakieś zwolnienia i wgl. Musze odrobić durne zadanie na WOS, w którym muszę zrobić swoją rodzinę do tego napisać dochody, wydatki, ile się wydaje za wszystko. Głupie to -,-
Pociesza mnie jedynie to, że niedługo wakacje, choć tuż po nim nowe miasto, nowa szkoła ;C


Agatha.

wtorek, 7 maja 2013

Torebki z sh.

Cześć Wam :)
Dzisiaj już normalny post. Prawdę mówiąc nie lubię takich pustych postów jak poprzedni, nic się w nich nie dzieje. Niczego zasadniczego się z nich nie dowiadujecie. Dzisiaj natomiast wracam do starych nawyków. 
Jak wiecie, bądź nie wiecie często odwiedzam sh (lumpeks) w celu zdobycia czegoś do przeróbki, ewentualnie eksperymentowania, bo nie szkoda czegoś, co możemy kupić za grosze.
W sobotę również wyruszyłam na poszukiwanie czegoś do przeróbki, tym bardziej, że jeansowa kamizelka chodzi za mną a jak to ja, wolę mieć coś swojego, czego nikt nie będzie miał. I tak, w końcu ją znalazłam <3 Przewiduję, że kiedy zrobię z nią to, co mam zaplanowane podzielę się tym z Wami w kolejnym DIY. 
 * * *
Przeglądając kilogramy ubrań sobotnim popołudniem pokusiłam się o przejrzenie lumpeksowego asortymentu torebek. Muszę powiedzieć, że nie byłam zawiedziona. Uwielbiam torebki, chyba jak większość dziewczyn w moim wieku, więc nie tracąc ani chwili szczegółowo przejrzałam każdą z nich i natchnęłam się na 4, które moim zdaniem są genialne. Mimo, że używane nie są zniszczone. Wręcz przeciwnie w bardzo dobrym stanie. Jestem mega zadowolona, bo akurat potrzebowałam nowych torebek ;)


Wiem, że zdjęcia są bardzo średnie, ale coś się stało z moją kartą z aparatu, więc fotki z telefonu xd

I co o nich sądzicie? 
Osobiście jestem zakochana w 1 i 3 ;)

Przepraszam, że w ciągu ostatnich 2-3 dni nie komentowałam zbyt aktywnie waszych postów, ale mam znowu problemy z internetem, wybaczcie.
Postaram się to nadrobić ;3

Agatha.   

niedziela, 5 maja 2013

Liebster Blog Award :)

Cześć Wam :)
Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Patrycję. 
Zapraszam na jej bloga ! >KLIK< >KLIK<

Zasady:
1. Podziękować nominującemu blogowi.
2.Pokazać nagrodę u siebie na blogu
3.Ujawnić 7 faktów o sobie i odpowiedzieć na pytania nominującego. 
4.Nominować 7 blogów, które na to zasługują,
5.Poinformować nominowanych o nagrodzie.
Pytania, na które mam odpowiedzieć:
 1.Dlaczego postanowiłaś prowadzić bloga ? 

 Już kiedyś prowadziłam bloga, ale z pewnych przyczyn usunęłam.
Zatęskniłam za pisaniem, więc jestem :)


2.Od ilu lat/dni/miesięcy prowadzisz bloga? 

 Bloga prowadzę od 29 marca. Więc nie wiem ile to konkretnie dni.

 3.Jak zaczynałaś blogować to jakie miałaś problemy z pisaniem postów i robieniem zdjęć ,?
W zasadzie nie miałam żadnych problemów. Wszystko przychodzi samo.
 4.Shake czy coca cola?
Coca cola.
 5.Wolisz pizze czy frytki ?
Frytki
6.Masz zwierzątko? 
   Tak, cudownego pieska.
 7.Ulubiony kolor?
Mam kilka : czarny, biały, fioletowy.
8. Jaki masz telefon?
 Samsung Galaxy Ace
 9.Na czyi koncert z chęcią byś poszła?
Justin'a Timberlake'a, Taylor Swift i Rihanny
10.Najlepszy film jaki widziałaś w 2012 roku?
 Nic nie przychodzi mi do głowy ale w telewizji leciał taki film jak August Rush, czy coś. 
Był piękny, jeszcze na żadnym tak nie płakałam i nie dopingowałam jak na tym <3
 11.Twój ulubiony aktor?
Paaaaaaaaaaaaaul Wesley <3 
Siedem faktów o mnie:
 1. Uwielbiam Glee.
2. Bardzo lubię uczyć się angielskiego.
3. Poświęciłam 8 lat na naukę malowania.
4. Uwielbiam śpiewać różne piosenki, które wpadną mi w ucho.  
5. Lubię eksperymentować.
6. Jestem fanką filmów o tematyce tanecznej (Step up, Street dance itp.)
7. Mam najlepszego chłopaka na świecie <3 
 Moje 11 pytań:
 1. Ile czasu prowadzisz bloga?
2. Ile masz lat?
3. Dlaczego zaczęłaś/łeś prowadzić bloga?
3. Ulubiona piosenka?
4. Ulubiony aktor/aktorka?
5. Znasz jakieś języki obce?
6. Gdzie chciałabyś/chciałbyś wyjechać na wakacje?
7. Jaki masz kolor oczu?
8. Matma czy polski?
9. Ulubiona część garderoby?
10. Zima czy lato?
11. Jaki masz telefon ?

Blogi, które nominuję : 
http://hefud666.blogspot.com/ 
http://misiioolek.blogspot.com/ 
http://klaudia12-klaudunia.blogspot.com/ 
http://lublins.blogspot.com/ 
http://my-world-my-crayons-and-my-blog.blogspot.com/ 
http://lifebecomesbetter.blogspot.com/ 
http://dominiicaa.blogspot.com/ 


Z góry przepraszam za takie dziwne ułożenie posta i wgl., ale nie mogę nic z nim zrobić.
Sam się kontroluje +.+
Agatha.

czwartek, 2 maja 2013

DIY - szorty.

Cześć Kochani!
Mam dzisiaj dla Was obiecane szorty, robione za pomocą wybielacza. Zanim do nich przejdę chciałabym Wam bardzo podziękować za ponad 900 wyświetleń i ponad 200 komentarzy,  zważywszy, że blog jest jeszcze Świeżakiem. Jestem naprawdę mile zaskoczona, dziękuję Wam bardzo.

A wracając do tematu posta, przedstawiam Wam moje, spontaniczne wykonanie szortów ze starych, nienoszonych jeansów.

Niestety nie zrobiłam (kolejny już raz) instrukcji wybielania krok po kroku, ale jeśli bylibyście zainteresowani, to w przyszłości mogłabym poświęcić temu post, gdyż mam w szafie jeszcze dwie pary niepotrzebnych jeansów. Dlatego też macie ukazane powyżej 'przed' i 'po'. Stara wersja spodenek jest już z dziurami i poszarpana, ale nie wiem dlaczego skasowały mi się wszystkie zdjęcia :C
Dążyłam do uzyskania efektu ombre, gdzie jaśniejsza część znajdowałaby się przy zamku i kieszeniach, ale ostatecznie zostałam przy tej wersji.

Szalenie zakochana w ćwiekach postanowiłam dodać je i tu, by moje poszarpane szorty wyglądały jeszcze lepiej. A, że po ostatnim zakupie ćwieków mam ich mnóstwo to efektem jest to, że teraz wszędzie je doczepiam. Nie wiem dlaczego to robię ;)


Wybrałam wzór ułożenia ćwieków, coś na kształt szachownicy, i jak Wam się podoba moje wykonanie?

Tymczasem wracam do odpisywania na komentarze
i po komentuję Wasze blogi, a potem pooglądam Glee ;3

Agatha.