środa, 3 kwietnia 2013

Back to reality...

Cześć Wam ;)
Jak pierwszy dzień po przerwie świątecznej? Mój ciągnął się nie ubłaganie. Każda lekcja to odliczanie do dzwonka. A po dzwonku?! PRZERWO TRWAJ WIECZNIE!
Niestety, czas się obudzić. Wkrótce testy, więc muszę wytrzymać to ciśnienie w szkole i coraz więcej nauki. Pocieszające jest to, że po testach będzie luźniej, więc na spokojnie dam radę poprawiać ocenki ;)

Oczywiście już dzisiaj czeka mnie ciężka nauka -> historia. [walczę z powstaniem styczniowym] Wish me luck. Agrr... Zmiana nauczycielki przed testami, inne metody - jesteście genialni -,-
Dodatkowo słóweczka z angielskiego, ale to łatwiutkie + matematyka  C:







Pogoda stopniowo się poprawia, dzisiaj zawitało u mnie słoneczko. Oby śnieg stopniał do końca! Mam dość chodzenia, widząc dookoła śnieg. A jak pogoda u Was? Bez zmian, zima ?







Agatha.

10 komentarzy:

  1. Świetna piosenka! Mnie po przerwie świątecznej przywitał śnieg :(
    http://only-in-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie...Historia -,- Mam tą samą książkę -,- grr
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia :))
    juleczkablog.blogspot.com obserwuje i licze na to samo od ciebie! Za komenarz będę wdzięczna :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog! Zapraszam do mnie! cassie-ins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam tę piosenkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zimowe zdjęcia ;)) ojj życzę powodzenia przy testach i w poprawianiu ocen ^^ miłej nauki. Nie lubię historii ; > zapraszam cię na mojego bloga http://kattyunique.blogspot.com/ obserwuję i liczę na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia :)

    diamonds44.blogspot.com skomentuj :) obserwuje , zrób to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja nienawidzę szkoły... powodzenia w testach :)
    Uwielbiam tą piosenkę ;)

    Obserwuję <3

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjątka :) obserwujemy? http://modajestnaszapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń