poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Niewinna szuflada - przegląd kosmetyków.


Cześć Wam :)
Miałam dzisiaj dodać post ze sposobami robienia koków, aczkolwiek na dziś się nie wyrobiłam - brak kogoś, kto mógłby w spokoju cyknąć jakieś fotki. Tak, więc ten temat posta zostaje oddalony.
Kolejną rzeczą jest to, że chciałabym Wam bardzo podziękować, bo nie oczekiwałam, że mój blog ruszy tak dobrze, mówię tu o komentarzach w poprzednim poście, jak i wejścia. Naprawdę jest mi bardzo miło, bo nie spodziewałam się tego :)

Przechodząc do głównego tematu dzisiejszego posta, który nosi nazwę 'Niewinna szuflada', chciałabym Wam pokazać zawartość mojej szuflady z kosmetykami. Z tego co zauważyłam są wszystkie, bo zapewne są też gdzieś porozrzucane, ale na dobrą sprawę opowiem wam co nieco o tych, które się w niej znajdują.







Tak, jak mówiłam. Nie są wszystkie, gdyż lakiery dzielę z mamą,a te używałam w ostatnim czasie.


Mascary 
zielona - oriflame
czarna - seven cat
Osobiście wolę tą z Seven Cat.


Bardzo mało się maluję, jeśli już to pomadki ochronne, więc
błyszczyk - oriflame
pomadka ochronna - nivea
pomadka - oriflame

outspoken by fergie
dwie buteleczki różanych perfum, przetwarzane naturalnie z prawdziwych róż - prezent
c-thru
calvin klein - euphoria blossom
+ do tego dochodzi jeszcze lady gaga, ale perfumy stoją w łazience





Mgiełki AVON
granat, truskawka ( dlaczego one są dwie ? o,o), mleko z miodem


krem do twarzy z podkładem - Nivea
nawilżający krem do twarzy przeciw błyszczeniu się twarzy - clean&clear
kremy do rąk - oriflame
balsam do ciała - Ziaja


dezodorant - c-thru
świecący olejek - avon
lady speed stick
krem do stóp - oriflame
krem - nivea
puder - nivea

W takim razie to by było na tyle :) U mnie robi się coraz częściej, więc prawdopodobnie pojawią się stylizacje, jesteście za czy może przeciw ?

* Biorę udział w rozdaniu na blogu Mała Mi.
Ja ze swojej  strony gorąco zachęcam, gdyż do wygrania jest naprawdę super nagroda.
Jeszcze raz polecam i  zapraszam >tutaj< po więcej informacji!


6 komentarzy:

  1. Ja nienawidze tego kremu z nivea, jest za ciemny, robi smugi i prawe wcale nie kryje..

    ____________________________________________________________
    Zapraszam na mojego bloga o fotografii, będzie mi bardzo
    miło jeśli w komentarzu zostawiasz swoją opinię na temat
    zdjęc które robię :-) ----> www.wikiandikiw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. tez biore udzial w tym rozdaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kosmetyki :D + mam tą taką rózową pomatkę z nivea :D hyhy ; 3 obserwujemy? : ) czekam na odpowiedź ;* Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna notka ;D

    http://ann-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń